نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

تأیید زیاده خواهی‌های شماره ۱۰ استقلال | باشگاه فردا علیه قایدی بیانیه می‌دهد؟

  • کد خبر: ۵۹۸۲۹
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
تأیید زیاده خواهی‌های شماره ۱۰ استقلال | باشگاه فردا علیه قایدی بیانیه می‌دهد؟
در‌حالی‌که مهدی قایدی با موضع‌گیری علیه رسانه‌هایی که مدعی شده بودند او درخواست بند فسخ و افزایش قرارداد داشته است، شنیده می‌شود باشگاه استقلال به این دلایل قصد دارد علیه این بازیکن بیانیه صادر کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مهدی قایدی در تلاش بود ماجرا درخواست خود برای افزایش قرارداد و فعال‌کردن بند جدایی در قراردادش را تکذیب کند اما پیوسته خبرهای موثقی از این درخواست های عجیب در رسانه ها منتشر می شود. 

به‌تازگی یکی از رسانه‌ها در‌خصوص مطالبه‌های غیرمعقول قایدی نوشته است:

قرارداد مهدی قائدی با استقلال در این فصل ۹۰۰ میلیون تومان است که تا امروز ۶۷ درصد آن را از باشگاه دریافت کرده است. در این بین وعده‌های مدیران قبلی که محقق نشده باعث شد تا مدیران استقلال تصمیم بگیرند مبلغ ۲ میلیارد و صد میلیون تومان به قرارداد این بازیکن اضافه کنند تا مبلغ قرارداد وی به ۳ میلیارد  برسد. مسئولان استقلال تصمیم دارند از این رقم ۵۰۰ میلیون روز شنبه (فردا) و ۵۰۰ میلیون دیگر هم چند روز دیگر به حساب قائدی واریز کنند تا وی با ذهن باز در تمرینات شرکت کند، اما قائدی تا امروز به هر ۳ درخواست مدیران استقلال پاسخ منفی داده و مدیر برنامه‌هایش را به جلسه فرستاده است.

مدیر برنامه این بازیکن فردی به نام مطوری است که به مسئولان استقلال از طرف قائدی اعلام کرده خواستار بند فسخ قرارداد به رقم ۵۰۰ هزار دلار است. مسئولان باشگاه استقلال که همیشه در قبال بازیکنان و خواسته‌های آن‌ها بازنده هستند این بار با توجه به قرارداد قائدی تا سال ۱۴۰۲  با این باشگاه به درخواست این بازیکن پاسخ منفی داده و اعلام کردند به هیچ عنوان زیر بار این درخواست نمی‌روند مگر اینکه وی راضی شود بند فسخ قرارداد را به ۳ میلیون یورو افزایش بدهد. آن‌ها به  خوبی‌ می‌دانند قائدی پیشنهاداتی دارد و می‌خواهد با این بند ۵۰۰ هزار دلاری راحت از استقلال جدا شود به همین دلیل اعلام کرده‌اند فقط در صورتی که وی ۳ میلیون یورو پرداخت کند می‌تواند این بند را به قراردادش به عنوان الحاقیه  اضافه کند.

با‌توجه‌به شرایطی که پیش آمده و گفت می‌شود قایدی وساطت هیچ کس را قبول نکرده باشگاه استقلال قصد دارد فردا بیانیه‌ای را علیه این بازیکن صادر کند. البته اگر قایدی فردا هم به تمرین تیمش برود جایی در لیست بازی با مس نخواهد داشت.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->